Alibaba ‘11.11’ Etkinliğinde Rekor Kırdı: 85 Milyar Dolarlık Satış Yaptı

Alibaba , dünyanın en büyük alışveriş festivali 11.11 boyunca siparişlerde 540.3 milyar Çin yuanı veya 84.54 milyar dolarlık rekor kırdı . Bu, geçen yılki alışveriş çılgınlığına göre %8.45 arttı – etkinlik tarihindeki en düşük büyüme oranı.

Çin e-ticaret devinin 2009 yılında etkinliği oluşturmasından bu yana alışveriş festivalinin ilk tek haneli büyüme yılı oldu.

Alibaba, geçen yıl 11 günlük alışveriş etkinliğinde 498,2 milyar yuan (bugünün döviz kuruyla 78 milyar dolar) değerinde ürün sattı.

Ilımlılık, Çin’in ekonomik büyümesinin hükümetin amansız baskısının ortasında yavaşlaması nedeniyle geldi.

Bu yıl, canlı karşıt satış satışlarıyla dizginsiz tüketimin kutlamaları gitti. Bunun yerine, Alibaba çevre dostu ürünleri ve hayır girişimlerini vurgulayarak sosyal sorumluluk ve sürdürülebilirliğe odaklandı.

Alibaba’nın blogu , ” Alibaba’nın 11.11’i yeni bir rekor kırdı, ancak sayıların ötesine geçiyor” dedi ve sürdürülebilirlik ve kapsayıcılık hedeflerinin de dikkate alınması gerektiğini ekledi.

“11.11’in ilk aşamalarında büyümeye odaklandık – tıpkı ebeveynlerin bir çocuğun boyuna ve gücüne odaklandığı gibi. Ancak bir çocuk ergenlik çağına geldiğinde, ebeveynler odaklarını çocuğun sorumluluk duygusunu beslemeye kaydırır: rol Alibaba’nın baş pazarlama sorumlusu Chris Tung, gönderide şunları söyledi:

Bekarlar Günü perakendecileri , Başkan Xi Jinping’in ” ortak refah ” ile daha eşit bir toplumu lanse etmesiyle Pekin’in teknolojiden zenginliğe kadar her şey üzerindeki baskıları arasında bu yıl alçakgönüllü oynadı .

Devlet destekli Securities Times Cuma günü yaptığı açıklamada, “‘Ciro tapınması’ sadece sayılardaki büyüme açısından sürdürülemez değil, aynı zamanda ayrılmaz bir şekilde kaosla bağlantılıdır” dedi .

 

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*