Google İşletmelere Hangi Hizmetleri Sunduklarını Açıklama Olanağı Sağlıyor

Google, işletmelerin müşterilerle iletişim kurmasına yardımcı olacak yeni özellikler ekliyor.Yeni eklenen bu özellikler sayesinde işletmeler, pandemi sırasında sundukları hizmetleri müşterilere açıklayabilecek, böylece hem müşterisi artacak hem de iletişim ağı genişlemiş olacak.
Google yakınlarda, potansiyel müşterilerin bir işletmenin bir bakışta neler sunduğunu anlamalarına yardımcı olmak için işletmelerin Google Arama ve Haritalar sonuçlarında görünen listelerine ek tanımlayıcılar eklemesine izin verecek. Şirket, bu yeni tanımlayıcıları ekliyor ve COVID-19 salgını sırasında işletmelerin müşteriler için önemli bilgileri daha iyi ortaya koymasına yardımcı olmak için bugün bir dizi başka özelliği duyuruyor. Google’ın attributes olarak adlandırdığı yeni tanımlayıcılar, bir girişteki diğer işletme bilgileri altında gösterilen kısa notlardır. Örneğin, sanal dersler sunan bir yoga stüdyosu çevrim içi sınıflar özelliği ekleyebilir. İşletme sahipleri bir özellik ekleyebilir, ancak işletmelerinin özelliği kullanmak için Google tarafından doğrulanması gerekir.
Google ayrıca, kişilerin randevuları doğrudan bir girişten ayırmasına olanak tanıyan Google ile Rezerv, diğer bir adıyla Reserve with Google adlı bir aracı da genişletmektedir. Google daha önce yüz yüze hizmet için 100’den fazla hizmet rezervasyonunu iş ortağıyla entegrasyon sunuyordu, ancak şimdi işletmeler bu iş ortakları aracılığıyla çevrim içi hizmetler için randevular sunabiliyor. İşletmeler ayrıca çevrim içi randevuya veya sınıfa nasıl katılacağını listeden de belirleyebilecekler.
Restoranlar Da Kullanabilecek
Restoranlar için de birkaç yeni özellik var. Restoranlar yakında tercih ettikleri dağıtım veya yayın ortağı şirketlerini işletme listelerinde belirleyebilecek ve Google artık doğrulanmış işletmeler olmak için yalnızca paket servisi olan veya yalnızca teslim edilen (bazen sanal veya bulut mutfaklar olarak adlandırılan) restoranların uygulanmasına izin veriyor. Google ayrıca dünya genelinde daha fazla işletmenin doğrudan bağış listelerine bağlantılar eklemesine veya doğrudan işletme listelerinde hediye kartı satın almasına izin veriyor. Google ilk olarak bu bağlantıların ABD, Kanada, İngiltere, İrlanda, Avustralya ve Yeni Zelanda’daki işletmeler için 11 Haziran’da kullanılabileceğini, ancak Google’ın bu özelliği İtalya, İspanya ve Japonya da dahil olmak üzere 18 ülkede daha fazla işletme için kullanıma sunduğunu söyledi.

İlk yorum yapan olun

Bir yanıt bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.


*